.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اطلاعیه مهم دادستان ساري بمناسبت فرارسيدن ماه مبارك رمضان
 اطلاعیه مهم دادستان ساري بمناسبت فرارسيدن ماه مبارك رمضان

بمناسبت فرارسيدن ماه مبارك رمضان ، دادستان و دبیر ستاد پیشگیری و مبارزه با جرائم خاص استان مازندران، اطلاعيه اي به شرح زير صادر كرد.

متن اطلاعيه بشرح ذيل مي باشد.
فرا رسيدن ماه مهمانی خدا و ماه نزول قرآن را به مردم ، مومن و شهیدپرور استان مازندران تبريك و تهنيت عرض می نماییم .
بدون ترديد مردم شريف استان مازندران در همه صحنه‌ها و عرصه‌هاي صيانت از اسلام پيشگام بوده‌اند و در اين ماه شريف نيز اين شايستگي را نشان خواهند داد و حرمت اين ماه بزرگ را بيش از سال‌هاي گذشته پاس خواهند داشت . لذا در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر؛ از عموم برادران و خواهران ايماني اعم از شهروندان محترم و مهمانان و مسافرین گرامی ، انتظار می رود در تعظيم شعائر اسلامي و حفظ حرمت ماه رمضان همچون گذشته اهتمام ورزند و چنانچه افرادي از لحاظ شرعي معذور باشند ، از تظاهر به روزه خواري در انظار و اماكن عمومي جداً پرهيز نمایند .
كليه دستگاه‌هاي ذيربط و ضابطين قضائي نیز موظفند با توجه به ماده 638 قانون مجازات اسلامي که تصریح میدارد : " هر كس علناً در انظار و اماكن عمومي و معابر تظاهر به عمل حرامي كند، علاوه بر كيفر عمل، به حبس از 10 روز تا 2 ماه يا تا 74 ضربه شلاق محكوم مي‌گردد و در صورتي كه مرتكب عملي شود كه نفس آن داراي كيفر نمي‌باشد، ولي عفت عمومي را جريحه‌دار نمايد فقط به حبس از 10 روز تا دو ماه يا تا 74 ضربه شلاق محكوم خواهد شد" ؛ با رعايت اخلاق اسلامي و ارشاد و تذكر لازم نسبت به هر نوع تخلفي در اين زمينه اقدامات قانونی مقتضی را معمول و مراتب را به شعب ویژه ای که بدین منظور در دادسراها و دادگاه های عمومی و انقلاب سطح استان تشکیل گردیده اند ، گزارش نمایند .
اميد است فضاي نوراني ميهن اسلامي در اين ماه شريف ؛ فضاي معنويت ، اخلاق، خدمت به همنوعان و بزرگداشت روزه و روزه‌داري، سحرخيزي ، تلاوت قرآن كريم، دعا و انس با پروردگار متعال باشد و به بركت فيوضات معنوي اين ايام ، جامعه ما مزين به مكارم و محامد اخلاقي و عاري از مظاهر زشتي، بداخلاقي، ناهنجاري و آسيب‌هاي اجتماعي گردد . انشاءالله .

با سپاس
جعفری دادستان و دبیر ستاد پیشگیری و مبارزه با جرائم خاص استان مازندران


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.